Известие

Collapse
No announcement yet.

Съединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Помпа "метели" за 155 1.7 ТС е 62лв в Ст Загора... но си я смених сам..130лв не са ли и множко?!
    Last edited by soulfly; d.m.y г., 13:26. Основание: kak един бърз отговор на може би затворена тема се превърна в нова тема.. ?!?:( sry

    Comment


    • #17
      значи зависи.. някой майстори взимат много за работа, многи много по-малко ... Сменяха ми носач в Сф- работа 60 лв.
      В Кюстендил също смених носач + 2 тампона + реглаж - работа 30лв !
      Тука в Сф някой мастори се забравят просто ....

      Comment


      • #18
        И аз от вчера имам такъв проблем. Педала остава долу понякога, мисля да сменя гумичките на помпата па дано има резултат
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от CHIKI Покажи съобщение
          И аз от вчера имам такъв проблем. Педала остава долу понякога, мисля да сменя гумичките на помпата па дано има резултат
          По-добре на цилиндъра долу!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Абе колеги каква ти много работа! При боксера цилиндъра се сваля за 15мин макс и вече сигурно 15-20к километри съм навъртял не е мръднала. Колега аз гумички си намерих тука в Плевен в магазин Зодиак. Имат всякакви и са някакви жълти стотинки.
            По-добре първо виж дали не може да се ремонтира пък чак тогава давай пари за нов цилиндър. Така и така ще го свалиш
            Alfa 145 1.9 JTD `00 ЕН3345ВС
            Alfa 145 1.9 JTD `99 ЕН6640ВН TOTALED
            Alfa 146 1.6 Boxer `96 ЕН7645АМ Still rollin`

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              По-добре на цилиндъра долу!
              що па цилиндъра
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

              Comment


              • #22
                Щото това дето го описваш е по-скоро от цилиндъра,а не от помпата.Мнозина са се бъркали и след смяна на помпата и обезвъздушаване са се оправяли нещата,но после пак са го яли.Отвий само маркуча на помпата,за да се върне помпата в изходно положение и обезвъздуши и ще видиш,че ще се оправи,но до следващия сюрприз.
                Ако забелязваш,колега,след като останалите са дали верни препоръки,аз само давам други вероятни причини.Тука случая е същия.
                Last edited by mordohy; d.m.y г., 19:58.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Щото това дето го описваш е по-скоро от цилиндъра,а не от помпата.Мнозина са се бъркали и след смяна на помпата и обезвъздушаване са се оправяли нещата,но после пак са го яли.Отвий само маркуча на помпата,за да се върне помпата в изходно положение и обезвъздуши и ще видиш,че ще се оправи,но до следващия сюрприз.
                  Ако забелязваш,колега,след като останалите са дали верни препоръки,аз само давам други вероятни причини.Тука случая е същия.
                  След смяната на помпата проблеми нямам педала си се връща
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

                  Comment


                  • #24
                    Искам да попитам тогава при мене като няма теч на спирачна течност нито отдолу при буталото нито при помпата на педала, нямам загуби на спирачна течност тогава защо като наситна педала на съединитя и след това като го отпускам отвън откъм скоростите се чува едно доста странно като изсвирване-скърцане(наподобява спирачки на влак, същото се чува и когато ти затягат накладките в диска, не е точно свирене ами по-скоро като виене) или незнам и аз как да го опиша, но се чува само при отпускане, при настискане всичко е нормално. скоростите ми влизат малко трудничко, но само през зимата и сега откакто застудя много кофти, през лятото влизат " като в масло". Съединителя ми не е за смяна, не боксува. имам чуството че тоя звук се чува откъм вилката на съединителя. незнам какво да правя ама заради тая работа нямам желание да си карам колата. не ми се ходи на майстор, защото ще започнат тряя да смениш тва, тва тва и тва и така почти цялата кола, ще излезе че ми е за смяна целия двигател и цялото шаси, ще ги смена и после след 3 дни пак е като по старо ми....дайте някви идеи знам че го можете
                    а на колегата дето е пуснал темата се извинявам че му ползвам темата
                    In God we trust, all others pay cash.
                    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                    Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                      Искам да попитам тогава при мене като няма теч на спирачна течност нито отдолу при буталото нито при помпата на педала, нямам загуби на спирачна течност тогава защо като наситна педала на съединитя и след това като го отпускам отвън откъм скоростите се чува едно доста странно като изсвирване-скърцане(наподобява спирачки на влак, същото се чува и когато ти затягат накладките в диска, не е точно свирене ами по-скоро като виене) или незнам и аз как да го опиша, но се чува само при отпускане, при настискане всичко е нормално. скоростите ми влизат малко трудничко, но само през зимата и сега откакто застудя много кофти, през лятото влизат " като в масло". Съединителя ми не е за смяна, не боксува. имам чуството че тоя звук се чува откъм вилката на съединителя. незнам какво да правя ама заради тая работа нямам желание да си карам колата. не ми се ходи на майстор, защото ще започнат тряя да смениш тва, тва тва и тва и така почти цялата кола, ще излезе че ми е за смяна целия двигател и цялото шаси, ще ги смена и после след 3 дни пак е като по старо ми....дайте някви идеи знам че го можете
                      а на колегата дето е пуснал темата се извинявам че му ползвам темата

                      Според описанието ми прилича на лагера,а скоро и притискателният диск ще замине(ако се е разбил лагера де).

                      Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                      Comment

                      Working...
                      X